Talent Academy: Online mentorálás

Talent Academy: Online mentorálás

Tehetséggondozás és innováció iroda | Tehetség

Jogi mentorálás

A jogi mentoráláson 17 diák került kiválasztásra, a mentorálás vezetője Czabán Samu volt, aki a jog különböző területein tevékenykedő mentor társaival segítette a jogi pálya iránt érdeklődő középiskolásokat. Egy mentorálási alkalom 60 perces volt, ahol a mentor személyes kihívásaiban, elakadásaiban, kérdéseiben segítette a mentoráltat, teljes mértékben személyre szabottan. A mentorok az egyéni foglalkozások mellett, útravaló motivációs anyagokkal is ellátták a középiskolásokat.

 

Pszichológia mentorálás

A pszichológia mentoráláson 28 diák került kiválasztásra, a mentorálás vezetője Czabán Samu volt, aki a pszichológia különböző területein tevékenykedő mentor társaival segítették a pszichológia iránt érdeklő fiatalokat. Egy mentorálási alkalom 60 perces volt, ahol a mentor személyes kihívásaiban, elakadásaiban, kérdéseiben segítette a mentoráltat, teljes mértékben személyre szabottan. A mentorok az egyéni foglalkozások mellett, útravaló motivációs anyagokkal is ellátták a középiskolásokat.

 

Marketing mentorálás

A marketing mentoráláson 9 diák került kiválasztásra és 8 diákkal történt meg a mentorálási folyamat, az egyik diákot többszörös megkeresés után sem tudtuk elérni. A mentorálás vezetője Csabai Ádám volt, aki a 60 perces beszélgetések alatt személyre szabottan segítette a marketing iránt érdeklődőd fiatalokat a pályaválasztással kapcsolatos kérdéseikben. E mellett pedig, ahol felmerült az igény extra alkalmat is tartott, amely egy sokkal gyakorlatiasabb jellegű alkalom volt, ahol a diákok egy saját marketinggel kapcsolatos projektükben kérhettek segítséget a mentortól. A mentor egy „útikalauzt” is készített a diákoknak, melyben összefoglalt minden, a diákok számára hasznos információt a marketinggel kapcsolatban.

 

Life coaching

A Life coaching online menotrálás keretén belül 4 diák került kiválasztásra, akiket személyenként 60 percben mentorált Tóth Beáta. A mentor beszámolója alapján mind a négy diáknak tetszett a program és hasznos volt. A mentorált diákoknak minden alkalom végén össze kellett foglalni, hogy mit csináltak és hogy mit visznek magukkal a beszélgetésről. Mindannyian azt hangsúlyozták, hogy jó volt egyben látni a továbbtanulás témaköre kapcsán az érzéseiket, ötleteiket, volt egy „tükör” jellege a beszélgetésnek, ami segített magukban tudatosítani az erősségeiket, képességeiket, érzéseiket. A program valódi segítség volt a tanulóknak, segített jobban megismerni önmagukat és az előttük álló lehetőségeket.

Tehetséggondozás és innováció iroda